یک مقام مسئول از ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال سه ساله وام کشاورزان در چند روز آینده خبر داد.

بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان ابلاغ می شودمحمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بخشودگی سود و جرایم کشاورزان اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، موضوع مربوط به بخشودگی سود و جرایم اقساط کشاورزان و امهال تسهیلات به مدت سه سال  برای سررسید اقساطی که تا پایان سال  است، طبق مصوبه دولت پذیرفته شد.

وی افزود: با وجود آنکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، شورای اقتصاد و وزارت جهاد کشاورزی این مصوبه را پذیرفتند، از این رو پیش بینی می شود که این مصوبه ظرف یک تا دو روز آینده اجرا شود.


بیشتر بخوانید: چتر حمایتی دولت، تضمینی برای دسترنج کشاورزان


ملک زاده ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد کشاورزان و خسارت‌های سنگینی که در سال های اخیر به آنها وارد شد، صدور این ابلاغیه لطف بزرگی در حق کشاورزان است چرا که کشاورزان با ابلاغ مصوبه جدید حاضرند با فروش ملک خود، قرض و  اصل بدهی خود به بانک ها را پرداخت کنند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی در پایان تصریح کرد: در جلسه اخیر با مسئولان ذی ربط قرار شد صورت جلسه تنظیم شده ظرف چند روز آینده ابلاغ شود تا براساس آن بانک مرکزی بخشنامه جدید را به بانک‌های عامل معرفی کند.

انتهای پیام/

صدور ابلاغیه جدید لطف بزرگی در حق کشاورزان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
لطف الادرستکار
۰۱:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای رییس جمهورمن یک کشاورزهستم وام ۳۰میلیون گرفتم رفتم بانک امهال کنندوقتی ازجهاد کشاورزی نامه بردم بانک امهال کندورداشت چکم رابرگشت زد وحساب ضامنموخودم رابست توی بانک برای خودش قانون درست کردن انجام نمیدن از کارزندگی شدیم به دادمون برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
آقای رییس جمهور ونماینده محترم برای کشاورزان بدبخت چه قولی دادید که بانکها حسابهای ضامنین رامسدود وچکها رابرگشت زدند وسود ودیرکرد اضافی طلب میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا به گفتهایتان عمل نکنین داریم سود جریمه تاخیر اضافه میشه
یا ها یا نه تو همین هفته جواب بدهید ما کشاورزهای شرق مرودشت واقعا
آز بی کسی به گل نشسته ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۷
چرا تکلیف مردم رو معلوم نمکنیر
آخرین اخبار