فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: فلسطینی‌ها ظرف ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و تسلیم شد و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.


صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت فلسطین شکست را پذیرفته‌اندبه گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت و یادواره شهید طهرانی مقدم، در جمع خبرنگاران گفت: مردم فلسطین که در غزه در محاصره کامل هستند، قدرتی را خلق کردند که رژیم صهیونسیتی ظرف ۴۸ ساعت دست به دامن برخی کشور‌ها شد تا بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست خود را کاملا پذیرفته است.

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی که ادعای این را دارند که چهارمین ارتش بزرگ دنیاست، دست‌هایش را بالا گرفت و تسلیم شد و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه سعودی‌ها از لحاظ بودجه نظامی سومین کشور در جهان هستند، تصریح کرد: ترامپ خطاب به عربستان می‌گوید که اگر حمایت خود را از شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه  اگر به شیوه شهدا برگردیم، در همه امور موفق خواهیم بود، اظهار کرد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ این که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، نشان دهنده قدرت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌بریم، این نشان از قدرت بازدارندگی بسیار زیاد کشورمان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار