امام جمعه بروجرد گفت: قدرت آمریکا ضعیف شده و به زودی دچار فروپاشی خواهد شد و شکست‌های پی در پی آمریکا نشان از ناتوانی و فروپاشی آن دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: آمریکا از مدت‌ها قبل تلاش داشت تا تحریم‌ها را در ۱۳ آبان با تبلیغات فراوان نشان دهد، اما دیدیم که در این راستا موفق نشد و نشان می‌دهند که آمریکا ضعیف شده و در این زمینه هم با شکست روبرو خواهد شد.

وی اضافه کرد: تسلیم شدن اسرائیل در برابر حزب اله نشانه دیگری از شکست آمریکا و افول آمریکاست به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سخنان خود از افول آمریکا صحبت کرده بودند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ایجاد ارتش مستقل توسط اروپا افزود: شکست‌های پی در پی آمریکا و ناتوان شدن او سبب شده تا اروپا نیز از دستورات آمریکا اطاعت نکند و در تلاش است تا ارتشی مستقل راه اندازی نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز امام امام زمان (عج) گفت: باید زمینه لازم را برای ظهور امام عصر (عج) فراهم کنیم و در اجرای این کار باید عملا اقدام شود و تلاش کنیم تا از پیروان امام زمان (عج) باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اعدام ۲ اخلالگر اقتصادی اظهار داشت: ضروری است تا دستگاه‌های مربوطه مانند قوه قضائیه و دستگاه‌های اطلاعاتی با مفسدان و اخلالگران اقتصادی قاطعانه و به شدت برخورد کنند.

به گفته وی یکی از نشانه‌های ضعیف بودن نظارت در کشور این است که اخلالگران در زمینه اقتصاد فعالیت داشته باشند و نیاز است که دستگاه‌های مربوطه نظارت بیشتری در این راستا داشته باشند و اجازه ندهند تا افراد سودجو و فرصت طلب سواستفاده کنند.

وی هفته کتاب و کتابخوانی را فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: فرهنگ مطالعه در کشور ضعیف است و باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و تشویق به کتابخوانی اقداماتی صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری نیز با اشاره به استعفای شهردار بروجرد تصریح کرد: جاویدپور شهردار بروجرد فرصتی برای خدمت نداشت و مردم از شورای شهری که با آرای مردم روی کار آمده اند انتظار دارند که فردی توانمند، پرتلاش و متدین را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

انتهای پیام/م

قدرت آمریکا ضعیف شده و به زودی دچار فروپاشی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.