مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: ۶ فقره موافقت اولیه برای ایجاد تاسیسات و اماکن گردشگری در این استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهارداشت: در جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری هفت طرح احداث و ایجاد مکان گردشگری در استان مورد بررسی قرار گرفت که با کلیات ۶ طرح موافقت شد.

وی افزود: موافقت‌های اولیه صادرشده برای ایجاد چهار سفره‌خانه سنتی، یک رستوران و سوئیت‌های اقامتی داخل مجتمع بین‌راهی و یک هتل سه ستاره در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر می‌باشد.

قاسمی گفت: به‌منظور تسریع در روند بررسی طرح‌های ارجاع شده به این اداره کل، کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه اکنون یک هزار و ۹۹۰ تخت در مراکز اقامتی لرستان وجود دارد.

۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح لرستان فعال هستند.

وی اضافه کرد: این استان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است.

انتهای پیام/م

موافقت برای ایجاد ۶ مکان گردشگری در لرستان صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.