نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال آثاری از اسماعیل کشتکار با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی ایران در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپاشده است.
وی افزود:در این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از طبیعت ایران شامل ٤٤ عکس رنگی در ابعاد ٥٠ در ٧٠ برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: این نمایشگاه عکس از امروز تا یکم آذر صبح‌ها از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ١٩:٣٠ برای بازدید علاقمندان به هنر عکاسی و طبیعت دوستان دایر است.
محمد حسن پور افزود: اسماعیل کشتکار کوهنورد و هنرمند شناخته شده اهل سپیدان استان فارس در عرصه عکاسی طبیعت ایران است و عکس‌های خود را از مناطق مختلف ایران در ۱۵ سال کوهنوردی و طبیعت گردی تهیه کرده که این عکس‌ها پیش از این در استان‌های مختلف به نمایش درآمده است.
وی تصریح کرد: این هنرمند مقام اول جشنواره کشوری انسان، سنگ، کوهستان و مقام اول جشنواره عکس طبیعت - کوهستان را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام / ق

 

نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.