مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مرحله استانی نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور با عنوان خبرآباد در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان این که مرحله استانی نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور با عنوان خبرآباد در استان برگزار می‌شود ، گفت: مهلت ارسال آثار و نشریات را به دبیرخانه استانی تا دهم دی ماه ٩٧ در استان اعلام کرد.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی نشریات محلی و تجربی ایجاد انگیزه در فعالیت‌های نشریات ، وبلاگ و سایت در روستا‌ها و هدایت آن به سمت توسعه برنامه‌های فرهنگی روستا و بهره برداری از ظرفیت‌های رسانه در روستا برای توسعه استفاده از کالا و خدمات ایرانی به صورت ملی برگزار می‌شود.

شیرازیان گفت: آثار منتخب استانی پانزدهم دی ماه به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت فرم شرکت در این جشنواره علاوه بر بازدید از سایت جشنواره به آدرس www.khabarabad٩٧.ir می‌توانند به محل دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی واقع در بجنورد- خیابان شهید بهشتی جنوبی- کوچه شهید مرتضی محمدی کوچه اوقاف مراجعه کنند.

انتهای پیام / ب 

برگزاری جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.