استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته وحدت ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را در استان شروع می‌کنیم و ۳۰۰ زوج جوان هم راهی خانه بخت می‌شوند.

عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی محرومین در استان آغاز می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالکریم گراوند در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج عنوان کرد : عظمت و امنیت کشور مرهون بسیج است.

وی بیان کرد: بسیج، پشتیبان عظیم نیرو‌های مسلح و پایگاه بزرگ مردمی نظام در عرصه‌های مختلف است و می‌توانیم از این نیروی بزرگ مردمی برای حفاظت از نظام استفاده کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و حوادث مختلف نظام هم حضوری مثمر داشته و امروز همه ما وظیفه داریم از این نهال که به درختی تنومند تبدیل شده، پاسداری کنیم.

گراوند با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: سپاه استان آستین همت را بالا زده و با کمک سایر ظرفیت‌ها گام‌های مهمی در عرصه محرومیت زدایی برداشته است.

وی با بیان اینکه هر جا نظام و انقلاب نیاز داشت بسیج وارد عمل شده است، گفت: باید از ظرفیت عظیم بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی استفاده بهینه کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز خاطر نشان کرد: رویکرد بسیج علاوه بر آمادگی دفاعی برای حراست از دستاورد‌های انقلاب، خدمت به مردم است، زیرا از بین مردم برخاسته است.

سردار علی رزمجو با اشاره به ارائه خدمات گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان بوشهر، بیان کرد: گروه‌های جهادی با حضور در نقاط محروم و صعب‌العبور طرح‌های مختلفی اجرا کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبخیزداری و ساخت آب‌انبار در نقاط عشایری استان بوشهر گفت: در روستا‌های محروم هم طرح‌های مختلف مسکن سازی، خانه عالم، مدرسه سازی، ساخت حسینیه و عمران روستایی به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی اجرا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، مردم‌داری و مردم‌یاری را یکی دیگر از رویکرد‌های بسج دانست و افزود: با اتکا به این ویژگی، در هفته بسیج ده‌ها طرح عمرانی  در نقاط محروم استان بوشهر افتتاح می‌شود.

سردار رزمجو از آغاز ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: پارسال  ۶۲۵ خانه به مددجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد استان تحویل شد و امسال نیز ساخت هزار واحد مسکونی دیگر آغاز شده که در مدت ۱۶ ماه ساخته و تحویل می‌شود.

وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکل مسکن مددجویان روستایی استان بوشهر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/م

هر جا نظام و انقلاب نیاز داشت، بسیج وارد عمل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.