مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور از زحمات «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار سابق کرمان تقدیر و «محمدجواد فدایی» به عنوان استاندار کرمان منصوب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام محمود محمودآبادی مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور از زحمات «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار سابق کرمان تقدیر و «محمدجواد فدایی» به عنوان استاندار کرمان منصوب خواهد کردخواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که «فدایی» یک کرمانی هستند و کرمان را به خوبی می‌شناسند، تصریح کرد: «فدایی» به ظرفیت‌ها و کمبود‌های استان آگاه است.

فدایی بیش از این نیز و پس از استعفای «علیرضا رزم حسینی» در ۸ خردادماه سال جاری از استانداری کرمان؛ به مدت ۵ ماه بعنوان سرپرست استانداری کرمان مشغول به فعالیت بوده که در ۲۳ آبان‌ماه سال‌جاری و در جلسه هیات دولت به عنوان استاندار کرمان منصوب شد.

از جمله سوابق محمدجواد فدایی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گروه مهندسی عمران را می‌توان به معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اجرایی استانداری کرمان، معاونت عمرانی استانداری کرمان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان و رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان اشاره کرد.
انتهای پیام/ی

چهارشنبه تودیع استاندار کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار