رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: برای جلوگیری از وقوع حوادث ترافیکی و ارتقای ایمنی مردم، ساخت پل‌های عابر پیاده در شهر بوشهر تسریع شود.

تسریع در ساخت پل‌های عابر شهرک نیایشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم در زمینه ایجاد زیرساخت‌های شهری بوشهر افزود: در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی خواستار تعیین وضعیت هر چه سریع‌تر ساخت پل عابر پیاده در شهرک نیایش و میدان آزادی شد و خاطرنشان کرد: نامه این طرح‌ها توسط شهرداری به معاونت عمرانی استانداری بوشهر ارسال شده که انتظار می‌رود با تسریع در انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر تاکید کرد: موضوع ساخت پل شهرک نیایش و میدان آزادی بوشهر یکی از دغدغه‌های مهم اعضای شورا و همه مسئولان بوشهر است که اعتبارات استانی برای ساخت این دو پل اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه عملیات اجرایی طرح چرخ و فلک بوشهر در حال انجام است گفت: درخواست می‌شود با دعوت از پیمانکار طرح، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملیات اجرایی آن زمان بهره‌برداری نهایی مشخص شود.

انتهای پیام/م

روند احداث پل های عابر پیاده بوشهر شتاب گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.