زنی تروریست با ظاهری مشکوک در نزدیکی یک ایست بازرسی طی عملیاتی انتحاری خود را منفجر کرد.

عملیات انتحاری زن تروریست مقابل ایست بازرسی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنی مسلح به بمب نزدیک یک ایست بازرسی در منطقه استاراپرامیسلف گروزنی دست به عملیات انتحاری زد. آپتی آلودینف یکی از مقامات وزارت چچن درباره این ماجرا گفت: زن مشکوک بدون توجه به هشدارهای ماموران با سرعت به آنها نزدیک می شد که ناگهان خود را منفجر کرد.

طبق گزارش وزارت کشور جمهوری خودمختار چچن در جریان این حادثه هولناک خوشبختانه هیچ کدام از ماموران حاضر در شیفت آسیبی ندیدند.

گفتنی است؛ این زن اهل چچن نبوده و هیچ گروهی مسئولیت این عملیات را به عهده نگرفته است هر چند که عناصر داعش در این منطقه سابقه فعالیت‌های تروریستی دارند و تقریبا سه ماه گذشته نیز دو حمله  در نزدیکی گروزنی انجام دادند که به گفته  دژام‌بولات یوراموف، وزیر اطلاع‌رسانی دولت محلی چچن، مهاجمان بین  11 تا 16 سال داشتند.


بیشتر بخوانید:عاقبت یک داعشی‌ که پسر عمویش را مقابل دوربین کشت! +عکس


در یکی  از این عملیات، نوجوانان تروریست با چاقو سعی در ورود به اداره پلیس شهر شالی را داشتند و چند نفر را مجروح کردند، در حمله دیگر نیز عده ای از آنها قصد انفجار یک کامیون حامل کپسول‌های گاز را داشتند که موفق به این کار نشدند. در ادامه لحظه انفجار این زن تروریست را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اینا به بلوغ عقلی نرسیده و با افکارشون به حدی بازی شده که فکر می کنند بلافاصله بعد از این جنایات میرن بهشت سیب می چینن
و اون اصل کاری هایی که پول می گیرن تنها می دونن دارن از خودشون فتوا صادر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۳:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
داعش ۷۰درصد نیروهاشو از ارازل اوباش و اخلال گران خیابانی در کشور های مختلف بیشتر امریکا و اروپا جمع اوری کرده.اونا یه مشت تروریستن که بویی از انسانیت نبوردن. اونا به راحتی ادم میکشن ‌؛و خودشونو منفجر میکنن تا به اطرافیانش اسیب بزنن. کشتن درمانش نیست اینا رو باید به مدت طولانی قرنطینه کرد و هر لحظه اندازه ی قرنطینه کوچکتر بشه تا نهایتا از ریشه خشک بشن.انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
مستقیم رفت به جهنم.خیلی هم خوب شد که به کسی آسیبی نزد.داعشی رو باید یه جا تو بیابون جایی که کسی نباشه جمعشون کرد با دینامیت منفجرشون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
بگومرگــــبـــر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
اينا تكليفشون با خودشون معلوم نيست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
که چی بخاطر کی چرا -که چی بشه که ابوبکر بغدادی راحت زندگی کنه
آخرین اخبار