نایب رئیس مجلس گفت: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند هیچ قدرت سلطه‌گری قادر نخواهد بود که چشم طمع به کشور اسلامی داشته باشد.


عینیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 29 آبان) به مناسبت هفته وحدت، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر که در ذیل آیه وحدت به آن اشاره شده، از هر مسلمانی دعوت می‌کند که اختلاف و تفرقه میان مسلمانان را برطرف کند.

وی افزود: اگر تفرقه را ادامه دهیم و نتوانیم مشکلات را حل کنیم، باید انتظار هر عذاب بزرگی را از جانب خداوند داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت علی (ع) اختلاف عصیان به خدا است، لذا امیدواریم که آغاز هفته وحدت با باور به آیات و کلام ائمه اطهار آغاز شود و ما با تمام وجود به طرف تحکیم وحدت جلو برویم.

پزشکیان با بیان اینکه وحدت نباید تنها در زبان و گفتار باشد، اما در عمل به اختلاف با یکدیگر بپردازیم و از عدالت‌محوری فاصله بگیریم، اظهار کرد: اگر ما مسلمانان وحدت داشته باشیم هیچ قدرت سلطه‌گری قادر نخواهد بود که چشم طمع به کشور اسلامی داشته باشد و اختلاف و مشکل در جامعه مسلمانان ایجاد کند.

وی گفت: اگر کتاب خدا برای ما دستوری برای اجرا و سعادت و زندگی است، اطاعت از فرمان خدا این است که همه مسلمان‌ها باید به ریسمان خداوند چنگ بزنیم.

نایب رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر وحدت داشته باشند، می‌توانند از مشکلات سربلند بیرون بیایند، خداوند ان‌شاءالله به ما کمک کند تا به آنچه باور داریم عمل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار