مدیرکل آموزش و پرورش تهران بر تبیین سند و تامین اعتبار لازم به منظور اجرایی شدن این مهم تاکید کرد.

اجرای سند تحول بودجه خاص خودش را می‌خواهد/ بخشی از زیرنظام های سند تحول نیازمند میلیاردها تومان اعتبار استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش روسا و کارشناس مسئولان فناوری ادارات سنجش استان‌های سراسر کشور برای تحقق سند تحول بنیادین صبح امروز با حضور عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه و رئیس مرکز سنجش، رضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش تهران در آموزش و پرورش منطقه ۱۱ برگزار شد.

در این مراسم فولادوند با اشاره به مقدمات اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و لزوم توجه بیشتر برای پیشبرد آنها، اظهار کرد: توجیه و تبیین سند تحول بنیادین یکی از مهم‌ترین اسباب اجرایی شدن این سند است و در این بین مجریان باید به توجیهات وجود سند تسلط داشته باشند؛ باید سند را در حد بند به بند برای جمعیت هدف  آن تبیین کرد تا در راستای اجرا، گام‌هایی موثر برداشته شود که خوشبختانه این کار در حال اجراست.

وی ادامه داد: در فصل تدوین بودجه ۹۸ هستیم و در این بین مدیران باید به عنوان مهم‌ترین عنصر اجرای سند تحول بنیادین ایفای نقش کنند، به مسئولان تدوین کننده بودجه کشور پیشنهاد می‌کنم به هشدارهای مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال جاری در هفته معلم رجوع کنند چرا که ایشان حساسیت بالایی به اجرای سند دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با تاکید بر تامین منابع مالی به منظور اجرای سند تصریح کرد: دوستان مربوط به حوزه بودجه باید توجه داشته باشند که اجرای سند تحول بودجه خاص خودش را می خواهد و بخشی از زیرنظام هایش نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است.

فولادوند بیان کرد: اگر می خواهیم سند اجرایی شود باید تلاش کنیم بودجه‌ای ویژه به آموزش و پرورش اختصاص یابد زیرا مسائل مالی با اولویت اجرا اهمیتی بیشتر دارد.

انتهای پیام/

لزوم توجیه و تبیین سند تحول بنیادین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار