فرماندار زرندیه از حضور ۵۰ سرمایه گذاردر نمایشگاه توانمندی‌های این شهرستان خبر داد.

فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در اولین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی شهرستان زرندیه صنعت گران و کشاورزان و ۵۰ سرمایه گذار حضور دارند.

فدائی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان زرندیه در حوزه صنعتی، کشاورزی، معادن، گردشگری، بازرگانی به عنوان فرصتی برای معرفی واحد‌های برتر و شاخص شهرستان در حوزه اقتصادی و معرفی تولیدات و توانمندی‌های آن‌ها در عرصه‌های گوناگون برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم توانمندی‌های تولید شهرستان زرندیه را به مردم معرفی کنیم تا با آشنائی کامل از کالا‌های تولیدی در سطح این شهرستان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت سال حمایت از کالای ایرانی و دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی شکل گرفته تا بتوانیم موقعیت خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد بکنیم.

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی در سرزمین ایرانیان شهرستانز رندیه تا فردا ۳۰ آبانماه از ساعت ۹ الی ۱۷ برای بازدید علاقمندان و عموم مردم است.

در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی و برتر شهرک‌های صنعتی مامونیه، زاویه و پرندک و نیز واحد‌های شاخص برتر تولیدی خارج از شهرک‌های صنعتی و نیز واحد‌های فعال در حوزه کشاورزی حضور یافته اند و محصولات خود را در ۵۰ غرفه ارائه می‌دهند.

حضور ۵۰ سرمایه گذار در نمایشگاه توانمندی‌های زرندیه

انتهای پیام/ج

معرفی ظرفیت‌های زرندیه در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.