محمد کرم محمدی گفت: ارائه آمارهای واقعی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌ای عمل کردن در دستور کار مسئولان باشد.

مدیران باید گفتمان برنامه‌ریزی‌شده‌ داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در جلسه تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی شاهرود با اشاره به اینکه انتظار می‌رود سازمان برنامه‌وبودجه استان در بحث اعتبارات و انجام برنامه‌های سال ۹۸ شاهرود را مورد مساعدت خود قرار دهد،گفت: امروز رمز پیشرفت و توسعه برنامه‌ای عمل کردن است و مدیران باید آماری واقعی از وضعیت کنونی و چشم‌انداز آینده خود ارائه کنند.

وی افزود: در ارائه آمار باید واقعیت‌ها انعکاس پیدا کند، اضافه کرد: مدیری که آمار درستی از دستگاه خود نداشته باشد نمی‌تواند واقعیت‌ها را به مردم بیان کند .

فرماندار شاهرود اظهار داشت: در شهرستان چند مشکل اساسی وجود دارد، ابراز داشت:  ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانوار بهره‌بردار کشاورزی در شاهرود است که این جمعیت به نسبت جمعیت‌های دیگر وابستگی به خودش بیشتر از دولت بوده و برای تداوم حیات خود به آب نیاز دارد.

محمدی تصریح کرد: کشاورزی که توانمند نباشد نمی‌تواند تولید محور باشدکه یکی از مواردی که شهرستان را تهدید می‌کند تخلیه روستاها است. امسال کشاورزان با خسارت‌های بسیاری در این بخش مواجه شدند که اگر جبران نشود روستاها خالی از سکنه می شود که کمترین پیامد آن بروز آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

وی در ادامه به سفر ریاست جمهوری در نیمه اول آذرماه امسال نیز اشاره کرد و گفت: از همه آحاد مردم انتظار می‌رود تا روحیه وحدت و انسجام خود را حفظ کنند و همچنین از مسئولان نیز انتظار می‌رود تا از اعتبارات گلوبال این سفر برای تامین آب و ایجاد واحدهای فراوری بهره گیرند.

انتهای پیام / م

ضرورت ارائه آماردهی درست مدیران به مردم

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.