رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از 153 کیلوگرم حشیش جاسازی شده در یک کامیونت خبر داد.

کشف بیش از 153 کیلوگرم حشیش در بار روکش داربه گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب بر اساس گزارش‌های مردمی از انتقال بیش از 153 کیلوگرم ماده مخدر حشیش به وسیله یک دستگاه کامیونت توسط 2 قاچاقچی موادمخدر از استان سیستان و بلوچستان به تهران اطلاع پیدا کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و اخذ دستور قضایی برای دستگیری متهمان افزود: با شناسایی مسیر تردد متهمان، تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با حضور در اتوبان قم-تهران، یک دستگاه کامیونت حامل بار کابل‌های ضخیم روکش دار را متوقف و همچنین 2 قاچاقچی موادمخدر به نام‌های (ع) و(الف) را دستگیر کردند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به کشف 153 کیلو و 200 گرم حشیش جاسازی شده در کامیونت گفت: متهمان به اداره پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند و پرونده آن‌ها نیز جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار