رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس گفت:جشن‌هایی به مناسبت هفته وحدت با مشارکت جامعه اهل سنت و شیعه برای ایجاد وحدت در سرخس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام علی اصغر بتوئی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس در مراسم آغاز جشن‌های دهه وحدت در سرخس گفت: شهرستان مرزی سرخس بافت جمعیتی شیعه و اهل سنت دارد و هر سال با همکاری جامعه اهل سنت و شیعه برای تحکیم، وحدت و برادری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، شاد و مسابقات ورزشی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: این برنامه‌ها با سخنرانی مولوی یعقوبی از علمای تقریبی در مسجد برادران اهل سنت آغاز می‌شود که در ادامه آن ۱۴ روحانی شیعه و اهل سنت با حضور در مساجد روستا‌ها بر محور وحدت سخنرانی خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس گفت: در ادامه این هفته مبارک برنامه شب شعر با موضوع وحدت و پیامبر در دفتر امام جمعه، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی شهرستان در بزنگان برگزار می‌شود.

بتوئی ادامه داد: همچنین برای نخستین مرتبه همایشی در روستای پسکمر که اکثریت آن‌ها برادران اهل سنت هستند و در کاروان پیاده تشرف به زیارت امام هشتم (ع) حضور داشتند، برگزار شد.

انتهای پیام//آ. ح


برگزاری جشن‌هایی به مناسبت هفته وحدت در سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.