دولت آمریکا پاسخ‌های مکتوب رئیس‌جمهور این کشور را به پرسش‌های بازرس ویژه پرونده روسیه تحویل داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، دولت آمریکا پاسخ‌های مکتوب دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، را به پرسش‌های رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، تحویل وی داده است.

رودی جولیانی، وکیل ترامپ، گفت: رئیس جمهور آمریکا همکاری بی‌سابقه‌ای با رابرت مولر، مدیر سابق اف‌بی‌آی، داشته است و الان وقت آن است که این تحقیقات به پایان برسد.

ترامپ این تحقیقات را نوعی بگیر و ببند توصیف و با قاطعیت هرگونه همدستی با روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را رد کرده است.

پیتر بوئز، گزارشگر امور آمریکای شمالی بی‌بی‌سی گفت: این تحقیقات دارد به مرحله پایانی خود می‌رسد. مولر و همکارانش الان پاسخ پرسش‌های خود را از رئیس جمهور آمریکا دریافت کرده‌اند. دونالد ترامپ احتمالا حاضر نخواهد شد به صورت رو در رو به پاسخ‌های مولر پاسخ دهد. ماه‌ها بود که بحث درباره این موضوع ادامه داشت. ترامپ یک بار گفته بود حاضر است این کار را بکند، اما ظاهرا وکلا او را از این کار برحذر داشتند. مرحله بعدی کار به مولر و تفسیر او و همکارانش از پاسخ‌های رئیس جمهور بستگی خواهد داشت. او ممکن است این تحقیقات را به پایان برساند و گزارش نهایی خود را ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار