رییس کل دادگستری استان کرمان گفت : تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان به حساب می آید.

تشکیل بسیج مستضعفین از عوامل اساسی خنثی سازی توطئه های دشمنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان گفت : تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان به حساب می آید و هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با تبیین جایگاه بسیج و بسیجی اشاره کرد و افزود : « چرا درتبليغات جهاني و راديوها به بسيج اهانت مي شود؟ بسيج را كه در خور تشويق وتعظيم و تحسين است مورد اهانت و بي مهري قرار مي‌دهند؟ چون نقش بسيج را درحفظ استقلال ملي، در حفظ غرور ملي در حفظ افتخارات ملي، در تأمين منافع ملي، و بالاخره از همه در اعلاء پرچم اسلام و نظام جمهوري اسلامي مي‌دانند به جد با بسيج دشمنند، امّا دشمني آنها فايده‌اي ندارد»

وی افزود :هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت : بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.

این مقام ارشد قضایی در استان افزود : اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامیمان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم به یمن حضور گسترده بسیج بوده و لاغیر و چنان که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (قدس سره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان گفت : این‌جانب فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، را به مردم شریف دیار کریمان بویژه قضات و کارمندان بسیجی دادگستری کل استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان را درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، در چهلمین سال پیروزی انقلاب که نشان از رشد و بلوغ آن دارد، در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب‌الامر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای از ایزد متعال خواستارم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار