۷۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی جدید‌ترین محصولات در زمینه  ماشین آلات و ادوات کشاورزی را در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی قائم شهر به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گشایش نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه گذاری شده است، گفت: ۱۰۰۰ میلیارد آن صرف مکانیزاسیون برنج در شمال کشور هزینه شده است.

وی افزود: ۷۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی جدید‌ترین محصولات در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی را در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی قائم شهر به نمایش گذاشتند.

عباسی گفت: باحمایت صنعتگران در تولید ماشین آلات و تامین ادوات کشاورزی برای بهره برداران با ارز ۴۲۰۰ تومانی، در سال آینده ۱۵۰ هزار هکتار بر مکانیزاسیون  شالیزار‌های استان‌های مازندران و گیلان افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی در کاشت و داشت و برداشت محصولات کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری شده است.

نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی تا روز جمعه ۲ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی قائم شهر در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.