مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برگزیدگان بخش اصلی و جنبی فیلم‌های داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند.

مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، برگزیدگان بخش اصلی و بخش جنبی فیلم داستانی معرفی و از آنان تجلیل شد.

جوادیان زاده افزود: از بین ۳۱۴ اثر ارسالی به بخش داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ۴۵ اثر به بخش داوری راه یافتند که پس از داوری توسط آقایان محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمد حسین فرج و خانم طیبه فلکیان برترین‌ها معرفی شدند.

وی گفت: بر اساس نظر هیئت داوران جشنواره؛ تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۸۰ میلیون ریال به فیلم "بازگشت" از استان گیلان به کارگردانی شهریار پورسیدجان اهدا شد.

جوادیان زاده گفت: دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال به فیلم ،خوشحال و شاد و بیزارم، از استان تهران به کارگردانی ایمان برهانی تعلق گرفت. همچنین در بخش داستانی، دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال به فیلم،باربرها، از استان تهران به کارگردانی رضا حماسی و دیپلم افتخار و تقدیر هیئت داوران از فیلم ،مثل بچه آدم، از استان تهران به کارگردانی آرین وزیردفتری رسید.

دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی گفت: همچنین در بخش جنبی فیلم‌های داستانی، دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال از طرف آقای موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران به فیلم برداری برای مجموعه کار‌های امین راستجو از استان یزد تعلق گرفت.

وی ادامه داد: دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به فیلم ،استخوان، از استان تهران به کارگردانی غلامرضا حیدری به خاطر رمزآفرینی در روایت، همچنین دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به طراحی صحنه فیلم ،چتر خاکستری، از استان اصفهان به ملیکا غلامی، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به فیلم ،لحظه آخر،از استان قم به کارگردانی جابر نوروزی بابت روایت عکاسانه در سینما و همچنین دیپلم افتخار طراحی صحنه به فیلم "لباس سفید، از استان یزد به ابوالفضل سلیمی دربرزی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

برگزیدگان بخش داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند

 

برچسب ها: مستند ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار