فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از 1600 پروژه عمرانی توسط بسیج در نقاط محروم استان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سردار حمید خرمدل در نشست با خبرنگاران گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که سپاه در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهد برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهداست.

وی با بیان این که چنین اقداماتی با همکاری سایر دستگاه‌ها در استان و در همه ایام سال انجام می‌شود، افزود: بسیج و سپاه در بخش‌های مختلفی مشغول به خدمات‌رسانی در استان هستند که تاکنون هزار و ۶۶۳ پروژه توسط این مجموعه انجام شده که هزینه آن ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

خرمدل با اشاره به این که در کارهای غیر عمرانی هزار و ۸۱ برنامه با ۵ میلیارد تومان هزینه انجام شده است، افزود: مجموعا در راستای اقدامات عمرانی و غیر عمرانی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

وی از ساخت و تکمیل منازل محرومین به عنوان یکی دیگر از اقدامات بسیج یاد کرد و گفت: تا سال آینده باید تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی تحویل محرومین داده شود که تا دی‌ماه ۳۰۰ واحد تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه فتح با بیان این که در زمینه ساخت مسجد دیگر مشکلی در استان نداریم افزود: تنها بحث مرمت و بازسازی مساجد در استان را داریم.

برگزاری یادواره شهدا از دیگر اقداماتی بود که سردار خرمدل به آن اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۲ یادواره شهدا برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین تاکنون تعداد ۲۴ باب خانه بهداشت ساخته‌ایم و ۱۰ مورد جاده روستایی ساخته شده و مجموعه‌های فرهنگی و حوزه علمیه و برق‌رسانی و آب‌رسانی به مناطق محروم از دیگر خدمات بوده است.

انتهای پیام/غ

تشریح برنامه های هفته بسیج سپاه فتح

برچسب ها: بسیج ، سپاه فتح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.