ارباب‌‌زاده گفت: 20 تا 25 درصد بیماران را می‌توان با پلاک‌های شفاف ارتودنسی درمان کرد.
 
25 درصد بیماران را می‌توان با پلاک‌های شفاف ارتودنسی‌ درمان کرد/ متخصصان ارتودنتیست‌ ایران به روزترین‌ اطلاعات علمی دنیا را دارندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ارباب‌زاده رئیس سومین سمپوزیوم‌ انجمن ارتودنتیست‌های ایران عضو هیئت مدیره انجمن ارتودنتیست‌های ایران در حاشیه سومین سمپوزیوم‌ زیبایی در ارتودنسی‌ که در پژوهشگاه‌ صنعت نفت برگزار شد، گفت: شانزدهمین‌ گردهمایی علمی انجمن ارتودنتیست‌های ایران همزمان با سومین سمپوزیوم‌ زیبایی در ارتودنسی‌ برگزار شده است و هدف از این سمپوزیوم‌ و گردهمایی فراهم آوری شرایطی است برای تبادلات‌ علمی در زمینه ارتودنسی‌ و ارائه جدیدترین‌ تحقیقات در این حوزه است همچنین متخصصان ارتودنسی‌ با تکنولوژی‌ها و تجهیزات نوین ارتودنسی‌ آشنا شوند.

وی ادامه داد: تمرکز سمپوزیوم‌ زیبایی در ارتودنسی‌ به دلیل آن که نتیجه کار دندان‌پزشکی دقیق و منظم موجب زیبایی صورت خواهد شد بر زیبایی در ارتودنسی متمرکز شده است.

ارباب‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه سطح علمی استادان و متخصصان ارتودنسی‌ ایران بسیار بالاست، گفت: به روزترین‌ درمان‌های ارتودنسی‌ در ایران به بیماران داده می‌شود و متخصصان این حوزه از جدیدترین‌ اطلاعات علمی دنیا آگاه هستند.

رئیس سومین سمپوزیوم انجمن ارتودنتیست‌های ایران به استفاده از پلاک‌های شفاف در درمان ارتودنسی‌ اشاره کرد و گفت: 20 تا 25 درصد بیماران را می‌توان با پلاک‌های شفاف درمان کرد.

ارباب‌زاده ادامه داد: درمان ارتودنسی‌ با پلاک‌های شفاف مخصوص بزرگسالانی‌ است که دوست ندارند از براکر‌های فلزی که دیده می‌شوند دندان‌پزشکان استفاده کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه پلاک‌های شفاف ارتودنسی‌ در ایران ساخته می‌شود و متخصصان تجهیزات پزشکی در ایران توانمندی‌ خوبی در تکنولوژی این پلاک‌ها دارند.

رئیس سومین سمپوزیوم انجمن ارتودنتیست‌های ایران گفت: ما تلاش کرده‌ایم تا با برگزاری سمپوزیوم‌ زیبایی‌ در ارتودنسی‌ متخصصان این رشته با جدیدترین‌ تکنیک‌های درمان ارتودنسی و نقش زیبایی در آن آشنا شوند.

انتهای پیام/

روش‌های جدید ارتودنسی با پلاک شفاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.