مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز از برگزاری جلسه نقد و بررسی و جمع خوانی کتاب " سه شنبه موری" در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب عیدی گراوند، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز گفت: جلسه نقد و بررسی و جمع خوانی کتاب " سه شنبه موری" با همکاری انجمن فانوس در سالن مطالعه این کتابخانه برگزار و با استقبال زیادی روبرو شد.

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب

وی بیان داشت: کتاب "سه شنبه ها باموری" اثر میچ آلبوم نویسنده آمریکایی بوده که در سال 1997 نوشته شده و یکی از کتاب های پرفروش است.

عیدی گراوند اظهار کرد: داستان کتاب، واقعی است و درباره ارتباط استاد با شاگردش میچ است، قهرمان اصلی داستان بیمار است، بیماری او به تدریج اعضای بدن را از کارمی اندازد و باعث مرگ سلولی بافت‌ها و ماهیچه‌های بدن می‌گردد، موری مرگ را پذیرفته، او خواهد مرد، اما در واپسین روزهای زندگی می‌خواهد به کمال برسد.

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب

مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز اذعان داشت: این جلسه در 2 بخش برگزار شد، بخش ابتدایی، قسمت هایی از فصل کتاب به صورت نمایش نامه خوانی، توسط 3 نفر از حاضرین ارائه شد و در بخش دوم نیز حاضران به گفتگو در مورد مباحث 14 گانه کتاب پرداختند که باتوجه به اهمیت موضوع مرگ، بیشتر گفتگوها با این محوریت صورت گرفت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: آنچه از دید مشارکت کنندگان در بحث بسیار قابل توجه دیده شد، مساله اهمیت زندگی زیر سایه عشق و لذت و توجه به حقیقت مرگ به عنوان عامل انتقال انسان از حیاتی دیگر بود، از سوی دیگر موضوع پذیرش، گذشت و بخشش در برابر مشکلات و نابسامانی های زندگی یکی از مهم ترین پیام های این کتاب فهمیده شد.

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب

وی بیان کرد: در پایان مقرر شد برنامه های جمع خوانی و نقد و بررسی متعددی با همکاری نهاد کتابخانه ها و انجمن مردم نهاد فانوس برگزار گردد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جمع خوانی کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.