رئیس پلیس راه مازندران بمنظور تخلیه بار ترافیکی و کاهش حوادث جاده‌ای امروز زمان جدید محدودیت ترافیکی جاده چالوس را اعلام کرد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۶ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و  ساعت ۱۸  تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: هم سطح جاده‌های استان خشک و آسمان استان نیمه ابری است و گزارشی مبنی بر مه گرفتگی، بارش برف و باران در نواحی کوهستانی و ارتفاعات گزارش نشده است.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران استانداری مازندران مبنی بر آغاز بارندگی و بارش برف در ارتفاعات مناطق غربی استان و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ آذر ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.