امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به الگو شدن تفکر بسیجی و انقلابی در دنیا گفت: تفکر بسیجی و روحیه‌ی انقلابی، ما را در تمام ملل سرآمد و زمینه شکست ناپذیری مان را فراهم کرده است.

اتحاد مسلمانان از برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علماء خطیب جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ. سیاسی جمعه با اشاره به هفته‌ بسیج و با تاکید بر تفکر و روحیه‌ بسیجی، آن را رمز شکست ناپذیری انقلاب خواند و گفت: رنگ الهی بالاتر از همه‌ی رنگ هاست، همانا تفکر بسیجی و روحیه‌ والای انقلابی از رنگ الهی نشات گرفته است و توانسته ۴۰ سال انقلاب را بیمه کند.

علما با اشاره به حرکت امام راحل برای شکل گیری انقلاب افزود: امام عظیم الشان‌مان توانست با همین روحیه و مزین کردن برنامه‌های نظام اسلامی به رنگ الهی ما را به ثمره‌ با برکت انقلاب اسلامی ایران برساند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هفته‌ وحدت عنوان کرد: دشمنان اسلام و آنانکه شبانه روز در تلاش‌اند تا بذر اختلاف در جامعه‌ی مسلمین بپاشند این مساله را گوش زد خواهیم کرد؛ هرگز که نخواهند توانست این رشته‌ی محکم را سست کنند؛ چراکه این اتحاد مسلمین از برکات همان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ف

خطبه‌های نماز جمعه در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.