تفکر بسیجی تنها راه پیروزی در برابر دنیای استکبار

چهل سال با همین تفکر بسیجی در برابر دنیای استکبار ایستاده ایم و در صحنه های داخلی و خارجی سربلند و پیروز بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت :تنها راه نجات کشور همین تفکر بسیجی است و ملت و بسیجیان، مقتدرتر از گذشته در برابر استکبار خواهند ایستاد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ایمان و اخلاص، بصیرت و تیزبینی و اقدام و عمل به موقع و اندازه را سه ویژگی یک بسیجی واقعی دانست و افزود: با بیان اینکه امروز دشمن، سخت از دست ما و تفکر بسیجی عصبانی است گفت:با توکل به خدا، این تفکر را تا قیام امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد و از گردنه های سخت و تحریم عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام مختاری مهمترین معیار بسیجی واقعی را رهبر معظم انقلاب دانست و کفت: امروز بسیجیان واقعی با کسانی که در خط رهبری باشند هم پیمانند و ازهرکسی که نگاهشان به بیرون و دنیای استکبار باشد، بیزاری می جویند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود:بسیجی واقعی، زمان شناس، وظیفه شناس، دشمن شناس و دوست شناس است و با اشاره مقام ولایت اقدام می کند.

وی بیان کرد :پیامبر به عنوان موسس مکتب توحید و امام صادق(ع) به عنوان احیاگر مجدد مکتب توحید، حق بزرگی به گردن جامعه بشری و امت اسلام دارند.

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر ضرورت وحدت امت اسلام افزود:اتحاد مسلمانان، امروز یک ضرورت است و اگر صحبت از وحدت می کنیم منظورمان اتحاد عملی مسلمانان در برابر دنیای کفر و استکبار است.


امام جمعه موقت بیرجند  با بیان اینکه مخالفان وحدت سه دسته اند گفت:دسته اول مخالف وحدت، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل هستند که با هزینه های میلیاردی پیوسته بر طبل تفرقه می کوبند و به دنبال این هستند که دنیای اسلام را دچار تشتت و تفرقه کنند.


وی تاکید کرد: اگر جمعیت دو میلیاردی مسلمانان جهان با منابع طبیعی و انسانی عظیم شان دست به دست هم دهند،دنیا تسلیم خدا خواهد شد و جایی برای مستکبران عالم نخواهد ماند.


حجت الاسلام مختاری، منافقان را جزو دسته دوم مخالفان وحدت برشمرد و افزود:آل سعود و آل خلیفه مصداق منافقان امروزی هستند که به زبان، ادعای مسلمانی دارند اما در عمل مزدور و نوکر استکبارند.

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد:امروز باید شیعه و سنی،مسئولان و مردم برای خنثی کردن توطئه های دشمنان متحد شویم و این انقلاب را تا قیام و ظهور حضرت مهدی موعود(عج) ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

تفکر بسیجی تنها راه نجات کشور

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.