ورزشکار پرش ارتفاع تیم ملی دوومیدانی گفت: با توجه به این که راهی جاکارتا نشدم می‌خواهم هر طور شده حتی با چنگ و دندان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بروم.

کیوان قنبرزاده در گفت گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد آخرین شرایطش اظهار داشت : پس از آن که نتوانستم به بازی های آسیایی جاکارتا بروم تصمیم گرفتم از اواخر مهر ماه تمریناتم را آغاز کنم به طوری که اکنون در دو نوبت صبح و عصر به صورت انفرادی تمرین می کنم تا  رفته رفته به مرز آمادگی برسم. چند روز پیش برنامه هایی که مد نظرم بود را برای مسئولان ارسال کردم تا برای آینده ام برنامه ریزی کنند و خیلی نسبت به این موضوع خوش بین هستم. یک هفته ای هم می شود به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شده ام در کنار سایر ملی پوشان تمرین می کنم.

می خواهم با چنگ و دندان المپیکی شوم

قنبرزاده در پایان درباره اینکه به حضور در المپیک توکیو می اندیشد یا خیر، بیان کرد: با توجه به این که راهی جاکارتا نشدم می‌خواهم هر طور شده حتی با چنگ و دندان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بروم.به امید خدا مسئولان فدراسیون هم در این راه پر پیچ خُم تا جایی که از دست شان بر می آید به من کمک کنند تا به هدفی که می خواهم دست یابم. طبق سیستم جدید فدراسیون جهانی شرایط حضور در المپیک توکیو نسبت به گذشته با تغییراتی مواجه شده است اما با این وجود باز هم تلاش می کنم تا جزء ورزشکاران اعزامی کشورمان به توکیو باشم.

بحث انتخاب مربی ام را به مسئولان فدراسیون واگذار کردم

او ادامه داد: پس از قطع همکاری مسئولان فدراسیون دوومیدانی با یوگنی زاگارولکا به تنهایی تمرین می کنم هر چند که در برخی از مواقع در صورتی که نیاز باشد از بزرگان رشته پرش ارتفاع کمک می گیرم تا به مشکل بر نخورم. تصمیم در مورد جذب مربی را در اختیار فدراسیون گذاشتم تا خودشان تکلیف این موضوع را مشخص کنند. فقط امیدوارم با توجه به تقویم فشرده فدراسیون دوومیدانی در سال 97 تا دیر نشده اقداماتی را انجام دهند تا بیشتر از این متضرر نشوم. به شخصه همچنان علاقه مند بودم با مربی خودم( زاگارولکا) ادامه همکاری بدهم اما به دلیل آنکه نتیجه باب میل مسئولان فدراسیون را کسب نکردم تصمیم گرفتند قرارداد مربی روسی ام را تمدید نکنند و من هم اعتراضی به این مسئله نکردم. شرایطم طوری است که همچنان قصد دارم طبق اصولی که زاگارولکا برایم تعیین کرده برنامه هایم را جلو ببرم. شک نداشته باشید این موضوع شاید در کوتاه مدت جوابگو نباشد اما به طور قطع در دراز مدت خروجی مثبتی در پی خواهد داشت.

اتفاقات پیش بینی نشده باعث شد به بازی های آسیایی نروم

ورزشکار پرش ارتفاع تیم ملی در ادامه عنوان کرد: باید بگویم طبیعی بود که پس از انتخاب مربی جدید همه چیزم از تکنیک گرفته تا .... تغییر یابد و مدتی هم طول می کشید تا به رکوردهایی که هم مسئولان فدراسیون و هم مربی ام می خواستند برسم که نشد. به هر حال  تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا نتوانم در بازی های آسیایی حضور پیدا کنم و این بدون شک یک مسئله ناراحت کننده برایم به حساب می آید و تلاش می کنم در آینده این اتفاق غیر مترقبه را با نتایج درخشان تلافی کنم.

می خواهم در رقابت های قهرمانی آسیا مدال آور شوم

او در ادامه افزود: کمتر از شش ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا در قطر باقی مانده و من هم تلاش می کنم با حمایت های مسئولان فدراسیون و تلاش خودم ضمن ثبت یک رکورد آیده آل به مدال هم برسم تا بتوانم سهمیه رقابت های جهانی را کسب نمایم. این توانایی در من وجود دارد دیر یا زود به رکورد 2.30 متری که آرزویم است، نزدیک شوم.

 


بیشتر بخوانید:

قنبرزاده: مسئولان ورزش باید بیشتر از دوومیدانی کاران حمایت کنند

قنبرزاده: توانایی کسب مدال در جاکارتا را دارم/ کلاس کاری دوومیدانی با حضور مربیان خارجی بالاتر رفته است

هشتمی قنبرزاده در رقابت های بین المللی پرش ارتفاع لهستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار