مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از اجرای طرح «هر شهروند یک آتش‌نشان» با ترویج فرهنگ ایمنی از دهم آذرماه در این شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: آموزش‌های مقدماتی و عمومی حوزه ایمنی و آتش‎نشانی در این طرح به شهروندان ارائه می‌شود.

وی، با اشاره به نزدیک شدن روزهای سرد سال افزود: طرح «هرشهروند، یک آتش‌نشان» با هدف آموزش‌های پیشگیری ومقابله باحوادث فصلی نیز نظیر مسمومیت باگاز مونواکسیدکربن وآتش‌سوزی ناشی ازوسایل گرمازا مانند بخاری و...به شهروندان آموزش داده می‎‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، اعلام فراخوان عمومی این طرح را در روزهای پیش رو یادآورشد و گفت: اقشار مختلف شهروندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل: نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان شماره 100000125000، مشارکت خود را در این طرح اعلام تا برنامه ریزیهای آموزشی صورت پذیرد.

چایچی، با بیان آمادگی کامل مربیان و کارشناسان این سازمان در مرحله نخست برای ارائه آموزش‌های آتش نشانی در طرح یادشده گفت:دوره های متعدد آموزش ایمنی عمومی برای گروه های مختلف جامعه در طول سال در مدارس، حسینیه‌ها، پایگاه های بسیج و... برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد:و طرح "هر شهروند یک آتش‎نشان" در واقع رویکردی فراگیرتر به موضوع فرهنگ ایمنی شهروندان دارد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح «هرشهروند یک آتش نشان» در کاشان

برچسب ها: آتش نشانی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.