فرمانده ناحیه بسیج دهاقان گفت:بسیج در همه صحنه‌ها به میدان می‌آید و با حضور میلیونی و رزم نشان داده که ایران سرزمین دلیران بوده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه بسیج دهاقان شامگاه شنبه با حضور در همایش یاد یاران که به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان دهاقانی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در همه صحنه‌ها به میدان می‌آید و  با حضور میلیونی و رزم نشان داده که ایران سرزمین دلیران  بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  دهاقان بسیجیان را خط‌شکن دانست و افزود: آن‌ها دست دشمن را از کشور کوتاه کردند و اگر کارنامه این روزهای بسیج را عنوان کنیم، فداکاری و خط‌شکنی به چشم می‌آید و تمام همت بسیج در این راستا است.

وی اقتصاد مقاومتی را میدان نقش‌آفرینی بسیجیان برشمرد و اذعان کرد: اینجا میدان مین نیست تا راه را  برای رزمندگان بازکنیم و خط آتش دشمن هم نیست، اینجا مشق عشق و ایثار بوده و باید وارد عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی شویم.

نوابی عنوان کرد: باید نشان دهیم که اسلام بهترین نظام را برای اداره بشر دارد و فلسفه وجودی نهادهای مردمی در راستای ظرفیت‌سازی برای پاسخگویی به نیازهای نظام همیشه کارساز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  دهاقان اعلام کرد: عملکرد بسیج در قلب‌هاست، درنتیجه بسیج شجره طیبه بوده که بقای انقلاب به آن وابسته بوده و منشی و مدیری در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کتاب بسیج با قلم حکمت نوشته شد، تصریح کرد: بسیج کتابی بوده که به قلم حکمت امام نوشته شده و با شور و همت و قیرت منتشر شده همان امامی که مبلغ و معلم بسیج بود.

نوابی بسیج را عمق استراتژیک نظام معرفی کرد و خاطرنشان کرد: امام راحل با پاسخ سفید دیانت، روی وجدان سیاه دشمن نوشت بسیج لشگر مخلص خداست و عمق استراتژیک نظام است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش یاد یاران  در دهاقان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.