رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز و ترافیک سنگین در برخی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) و چالوس از مرزن آباد به کرج یکطرفه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و در محدوده لاریجان از شنگولده تا گزنگ و از آب اسک تا رودهن سنگین و پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس محدوده مرزن آباد، جاده سوادکوه از شمال به جنوب محدوده شیرگاه، زیرآب و پل سفید و جاده کیاسر از تاکام تا ساری به طول ۷ کیلومتر سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مه گرفتگی هم اکنون در ارتفاعات جاده هراز محدوده امامزاده هاشم، در جاده چالوس ارتفاعات هزارچم، پل زنگوله و سیاه بیشه و در جاده سوادکوه از ورسک تا گردنه گدوگ و جاده کیاسر ارتفاعات تلمادره مشاهده شده است.

وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده چالوس دهانه شمالی تونل کندوان با بارش خفیف برف همراه است و در شهر‌های نوشهر، نور، رامسر، چالوس، جویبار، ساری محور خزرآباد بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به لغزنده بودن برخی جاده‌های استان رانندگان با سرعت مطمئنه آمد وشد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

جاده هراز و چالوس یکطرفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار