ایلام لرزید

کریمیان مدیرکل بحران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:  ساعت 20:7 دقیقه زمین لرزه ای به قدرت 6.3 ریشتر ایلام را لرزاند. 

وی افزود:نشست ستاد بحران در ایلام تشکیل خواهد شد.مردم استان در آماده باش کامل باشند.

آب برخی مناطق شهر ایلام قطع شد

مظاهری در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : با توجه به وقوع زلزله امشب ، کدورت آب چاه های قوچعلی بالا رفته و بمنظور جلوگیری از خسارات احتمالی شناور چا هها خاموش شده است.

وی افزود : این امر باعث افت فشار و یا قطعی آب در برخی نقاط شهر ایلام از جمله منطقه سبزی آباد و شهرک هجرت میشود که به محض رفع کدورت مجددا آب وارد شبکه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ایلام آماده امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه است


 

فردا مدارس و ادارات استان ایلام با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند

کریمیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اعلام کرد : پس از زلزله اخیر نشست شورای بحران به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در محل استانداری تشکیل شد تا به بررسی خسارت های احتمالی زلزله اخیر پرداخته شود.

وی افزود : در این نشست مصوب شد با توجه به اینکه پس از زلزله اخیر اکثر مردم استان خانه های خود را رها کرده و بیرون از شهر رفته اند ، جهت رفاه این عزیزان مدارس ، دانشگاه و ادارات استان فردا دوشنبه ۵ آذر ماه ۹۷ با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد که زلزله ساعت ۶.۳ ریشتری اخیر هیچ گونه خسارتی در استان ایلام نداشته است.

اعلام آماده باش استاندار ایلام به تمامی دستگاه‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اعلام کرد: خوشبختانه زلزله اخیر هیچ مصدومی در استان ایلام نداشته است.

وی از مردم خواست در صورت امکان وجود پس لرزه احتمالی ، از آمدن به سطح خیابان های اصلی شهر و ایجاد ترافیک پرهیز نمایند ، که تردد خودروهای امدادی به راحتی امکان پذیر باشد.

 

انتهای پیام/ب

ایلام لرزید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.