مسئولین وزارت معادن و پترولیم افغانستان از افتتاح پورتالی به منظور شفافیت و حساب‌دهی و سرعت کار در راستای معدن‌کاری در این وزارت خبر دادند.

افتتاح پورتال شفافیت و حسابدهی معادن افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولین وزارت معادن و پترولیم افغانستان از افتتاح پورتالی به منظور شفافیت و حساب‌دهی و سرعت کار در راستای معدن‌کاری در این وزارت خبر دادند.

نرگس نهان، سرپرست وزارت معادن و پترولیم افغانستان در یک نشست خبری گفت، به منظور شفافیت و حسابدهی، سرعت کار، و تسهیلات بیشتردر راستای معدن‌کاری، برای اولین بار پورتال شفافیت معادن افغانستان افتتاح شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: برای اولین بار پورتال شفافیت معادن افغانستان در بخش کم ساختن آسیب پذیری، مبارزه علیه فساد اداری، شفافیت و حسابدهی در سکتور صنایع استخراجی افتتاح می‌گردد. منبعد بازدیدکنندگان می‌توانند بدون رمز همه معلومات را در این پورتال مشاهده نمایند. جامعه مدنی، سکتور خصوصی، ادارات نظارت کننده و رسانه ها می‌توانند که همه فعالیت ها، قراردادها و پرداخت‌های وزارت را به منظور شفافیت و حسابدهی بهتر به گونه آنلاین برسی کنند.

سرپرست وزارت معادن در ادامه افزود، این پورتال یک فرصت خوب برای افزایش مقدار تولید، پرداخت و جمع آوری رویالتی و فیس‌ها می‌باشد. در ضمن سهولت‌های بیشتری را جهت ثبت و راجستر شرکت‌ها به شکل آنلاین مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار