نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان در گرد همایی بسیجیان گفت:آینده نگری امام راحل (ره) در تشکیل بسیج این کشور را در برابر فتنه‌ها بیمه کرده است.

آینده نگری امام راحل (ره) در تشکیل بسیج این کشور را در برابر فتنه‌ها بیمه کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان  در گردهمایی بزرگ بسیجیان  که با شعار بسیج و چهل سال افتخار در زنجان آغاز شد با تبریک هفته وحدت وسالروز تشکیل بسیج گفت:دشمنان این مرز و بوم ازهمان ابتدای انقلاب با ترفند‌های مختلف قصد صدمه زدن به این نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه درطول چهل سال انقلاب مشکلات متعدی ازسوی استکبار جهانی تجربه کرده است افزود: با آینده نگری امام راحل ره در تشکیل بسیج این کشور را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نقش بسیج در کنار نیروی نظامی و انتظامی و ارتش قهرمان تاثیرگذاربود افزود: بسیج با تفکر دشمن ستیزی و حضور در همه عرصه‌های جهادی توانسته موفق عمل کند.

سردارکرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان هم   در این مراسم  گفت : اقتدار، عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی افزود: امام فرمان تاریخی مبنی برتاسیس بسیج صادرکرد و امروز بسیج در اوج توانمندی و قدرت وپس از سال‌ها در مسیر پرافتخار انقلاب بوده است.

وی افزود: بسیج باطل السحر توطئه‌های دشمنان بوده است و بافرهنگ عاشورایی و علوی زیباترین صحنه‌ها را درانقلاب در ۸ سال دفاع مقدس و همینطور درعرصه‌های سازندگی خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه انصاری المهدی استان گفت: این پیام بسیجیان است ملت ایران زیر بیرق اسلام و امام حسین (ع) فریاد عزت و ازادی سرمی دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

هفته دفاع مقدس در زنجان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.