مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:رسانه به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی وظیفه شناساندن انقلاب به نسل جدید را برعهده دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت : رسانه به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی وظیفه شناساندن انقلاب به نسل جدید را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه با تولیدات فرهنگی باید نسل جوان را به رسانه جذب کنیم،افزود: تولید ۵ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از جمله ۵ مستند در خصوص شخصیت های تأثیر گذار، 30 برنامه تحلیلی ، ۳۶ میز گرد در زمینه دستاوردهای انقلاب ،76 برنامه رادیویی و ۲۴ گزارش خبری از خدمات نظام از جمله اقدامات صدا و سیما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

آینه دار گفت : تولید ۸ موشن گرافیک و 8 قطعه موسیقی نیز از فعالیت های صدا و سیمای خراسان جنوبی در حوزه های فضای مجازی و موسیقی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود : شبکه استانی از نظر میزان رضایت و افزایش مخاطب از میانگین کشوری بالاتر است و در طی ۶ ماهه اول بین ۳۳ شبکه سراسری، سیما رتبه  ۹ و صدا رتبه ۱۳ را داشته است.

انتهای پیام/غ

با تولیدات فرهنگی باید نسل جوان را به رسانه جذب کنیم

برچسب ها: صداسیما ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.