سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: هیچ حریفی در مسابقات جهانی جلودار تیم تکواندو ایران نبود و مقتدرانه قهرمان شدیم.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی در مسابقات تیمی جهان بیان کرد: رقابت‌های جهانی سبک و سیاق خودش را دارد و در مبارزات تیمی باید تمام ورزشکاران مانند یک تکواندوکار عمل کنند و خدا را شکر هوگوپوشان ما با اتحاد و همدلی که داشتند توانستند موفق باشند و روی سکوی قهرمانی جهان بایستند.

او ادامه داد: حریفان قدرتمندی در این دوره از رقابت‌های تیمی حضور داشتند و مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و ورزشکاران تیم ما همصدا بودند و هیچ حریفی جلودار تیم تکواندو ایران نبود. فشار زیادی را تحمل کردیم. مبارزات تیم ما با استرس زیادی همراه بود، اما ورزشکاران ما هدفی غیر از قهرمانی نداشتند و خوشبختانه هم توانستیم بدون باخت روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

خانلرخانی افزود: تکواندوکاران تیم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و خیلی مقتدرانه و با هماهنگی عالی روی شیاپ چانگ حاضر شدند. خوشحالم که هوگوپوشان ما تمام برنامه‌هایی که مد نظر مان بود را دقیق برابر حریف انجام دادند و هر زمان که از نظر امتیاز عقب افتادیم بازیکنان با آرامش و حوصله امتیازات را جمع آوری کردند و کمک کردند تیم به فینال برسد و برابر تیم قدرتمند روسیه در فینال به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان گفت: تکواندو کشورمان در این مسابقات سربلند شد و خدا کمک کرد که شرمنده ملت ایران نشویم و از فدراسیون تکواندو برای حمایتی که کرد و به تیم ما و جوانان این فرصت را داد که بتوانند با حضور در این رقابت‌ها تجربه خوبی را همراه با عنوان قهرمانی کسب کنند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که با ایستادن در جایگاه قهرمانی جهان توانستیم جواب اعتماد فدراسیون را بدهیم.


بیشتر بخوانید:تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

سقوط آزاد تکواندو در گرند پری امارات/ چهار وزن المپیکی فقط با یک برنز!


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین در رقابت‌های قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار