سرکنسول ترکیه؛

ایران و ترکیه هرگز از هم جدا نمی‌شوند

سرکنسول ترکیه در تبریز گفت: ایران و ترکیه هرگز از هم جدا نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسین گون گور سرکنسول ترکیه در تبریز در دیدار با سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در تبریز گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد و باید از این توانمندی‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران ترکیه‌ای می‌توانند در تبریز فعالیت کنند، ادامه داد: حضور چند هیأت اقتصادی و تجاری از ترکیه در تبریز می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد و حضور این هیأت‌ها به خوبی نگرش ما به همکاری با ایران و آذربایجان شرقی را نشان می‌دهد.

سرکنسول ترکیه در تبریز همچنین با اشاره به اینکه ایران و ترکیه به همکاری‌های خود ادامه می‌دهند، گفت: همسایه‌ها باید در هر شرایطی کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران نیز در ترکیه مهم است، گفت:، چون ترکیه کشور زلزله خیزی است و ما تجربیات زیادی در خصوص مدیریت بحران داریم می‌توانیم این مسائل را با ایران و تبریز به اشتراک بگذاریم.

گون گور با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از موضوعاتی است که باعث ارتباط بین مردم کشور‌ها می‌شود، گفت: آماده ایم با تعریف پروژه‌های مختلف همکاری خود را در این حوزه گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/ش

دیدار سرکنسول ترکیه با سرپرست استانداری آذربایجان شرقی

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.