مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت : برق ۸۳ روستا که پس از زلزله ۶.۴ ریشتری قطع شده بود در کمتر از ۶ ساعت وصل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادی مجد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت : برق ۸۳ روستا که پس از زلزله ۶.۴ ریشتری قطع شده بود در کمتر از ۶ ساعت (۲ بامداد روز دوشنبه) وصل شد و از این بابت هیچ گونه مشکلی در مناطق زلزله زده وجود ندارد.

وی گفت : تمامی ۵۲ روستای تابع شهرستان سرپل ذهاب که برق آن‌ها قطع شده بود از ساعت ۲ بامداد برق آن‌ها وصل شده است.

مرادی مجد اضافه کرد: در جریان این زلزله برق ۶ روستای اسلام آبادغرب، پنج روستای دالاهو، ۲۰ روستای گیلانغرب نیز قطع شد که تا ساعت ۲۴ برقدار شدند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: در لحظات اولیه زلزله ۶.۴ ریشتری شامگاه یکشنبه ۲ ترانس ۶۳ کیلووات پست فوق توزیع قصرشیرین از مدار خارج شد و در نتیجه تمامی فیدر‌های ۲۰ کیلو واتی شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و همه روستا‌ها قطع شد.

علی اسدی با بیان اینکه ترانس ۶۳ کیلووات فوق توزیع قصرشیرین کمتر از ۱۰ دقیقه وارد مدار شد، اظهار داشت: در این زلزله هیچ خسارتی به تجهیزات و ترانس‌ها برقی منطقه وارد نشده و کمتر از نیم ساعت برق همه منطقه وصل شد.

 

 

انتهای پیام/د

هیچ گونه مشکل قطعی برق در مناطق زلزله زده وجود ندارد

 

برچسب ها: برق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.