رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

روز/ آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/قیمت مرغ واقعی استمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 10 هزار و 200، توزیع درب واحدهای صنفی 10 هزار و 400 و خرده فروشی 11 هزار  300 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 10 هزار و 300 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 11 هزار و 300 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف 18 هزار، سینه بدون کتف 19 هزار و فیله مرغ 21 هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: اعتراض مرغداران به تصویب نرخ 9800 تومانی مرغ


رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 11 تا 11 هزار و 300 تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت کنونی عرضه و تقاضا، قیمت مرغ نوسان چندانی نخواهد داشت و تنها بسته به میزان تقاضا در روزهای مختلف هفته ممکن است با تلورانس 200 تا 300 تومانی در نوسان باشد.

یوسف خانی نرخ کنونی مرغ در بازار را واقعی دانست و افزود: قیمت کنونی مرغ جوابگوی هزینه تولید و سود جزئی برای مرغداران است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قیمت مشتقات مرغ در مغازه ها با نرخ های بالاتری عرضه می شود، بیان کرد: قیمت مشتقات تابع کیفیت است و ممکن است در برخی خرده فروشی ها به سبب افزایش کیفیت با نرخ های بالاتری به فروش رسد چرا که نرخ های کنونی، متوسط قیمت های موجود در بازار است.

یوسف خانی از افزایش 100 درصدی قیمت ماهی نسبت به سال گذشته در بازار خبر داد و گفت: باتوجه به افزایش تقاضا در آستانه شب یلدا ممکن است، قیمت ماهی با نوساناتی در بازار روبرو شود.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان با اشاره به اینکه قیمت ماهی نسبت به هفته گذشته در بازار نوسانی نداشته است، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو قزل آلا 24 هزار، شیر نیزه ای 55 هزار، راشگو جنوب 95 هزار، کپور 23 هزار، سرخو 70 هزار، شیرجنوب 65 هزار و سالمون نروژ 125 هزار تومان است.

انتهای پیام/

افزایش 100 درصدی قیمت ماهی نسبت به سال گذشته در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار