فرماندار کوهبنان گفت: از هفته آینده وام یکصد میلیونریالی مکمل بازسازی پرداخت خواهد شد .

پرداخت تسهیلات تکمیلی یکصدمیلیون ریالی برای بازسازی واحدهای کوهبنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سالاری فرماندار کوهبنان گفت: دیدار با مدیران کل استان را از ماه ها قبل جهت رفع برخی مشکلات و رفع مسائل شهرستان در دستور کار قرار دادیم .

وی افزود: در راستای افزایش بودجه برخی ادارات ،راه اندازی اورژانس اجتماعی و خدمات توانبخشی و مشکلات مربوط به بحث زلزله پیگیری شد و مبلغ بلاعوض واحدهای در دست ساخت به حساب مردم واریز شد .

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: از هفته آینده وام ده میلیونی مکمل بازسازی پرداخت خواهد شد که این مهم مصوبه دولت است و بازپرداخت به صورت پانزده ساله هست.

وی ابراز داشت: امیدواریم بحث بازسازی بزودی انجام شود که با تزریق مبلغ جدید ساخت و سازها با جدیت ادامه پیدا کند البته پیگیر سهمیه جدید هم برای مقاوم سازی منازل شهرستان هستیم .

سالاری یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری مقرر شد در بحث سرب و روی سرمایه گذار جدید وارد شود و سرمایه گذار برای گردشگری بخش معادن را هم در حال پیگیری هستیم .

سالاری افزود: در بحث تسهیلات اشتغال موفق شدیم بالای 15میلیارد تومان مصوبه بگیریم که با نرخ کم خواهد بود لذا مردم باید پای کار بیایند و از فرصت پیش آمده بهره ببرند.

وی تصریح کرد:در بحث فرآوری ذغال هم پیگیر سرمایه گذار هستیم و در حوزه های متخلف دنبال جذب سرمایه گذار هستیم .


انتهای پیام/س

 

تسهیلات تکمیلی یکصدمیلیون ریالی برای بازسازی واحدهای کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار