مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از فعالیت‌ گروه نجوم این کانون در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش استان خبر داد.

فعالیت‌های نجوم کانون پرورش فکری خوزستان در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشوحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی یک غرفه 90 متری در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش حضور فعال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام برگزاری این نمایشگاه کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حضور در آسمان نمای سیار کانون که در غرفه این نهاد فرهنگی برپا خواهد شد با علم نجوم آشنا می‌شوند بیان داشت: در این غرفه همچنین ایستگاه‌های آزمایشگاه کوچک، مسابقه و بازی علمی، علم در قرآن کریم، معرفی شخصیت‌های علمی، پخش فیلم و پویانمایی، کارگاه کاردستی، معرفی منابع پژوهش علمی و کارگاه تحقیق به روش ساده برپا خواهند شد و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان 10 تا 13 آذرماه، از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 16 بعدازظهر تا 20 در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار