سومین دوره جشنواره تئاتر برنا با هدف استعدادیابی از بین جوانان مستعد و خلاق خوزستان از ۲۸ تا ۳۱ شهریور با حضور گروه‌های نمایشی منتخب در اندیمشک برگزار می‌شود.

محمد یاقوت پور گفت: سومین دوره جشنواره تئاتر برنا با هدف استعدادیابی از بین جوانان مستعد و خلاق استان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه با حضور گروه‌های نمایشی منتخب استان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا افزود: با همراهی و مساعدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری اداره کل و رئيس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و همچنین همکاری مستمر فرماندار شهرستان اندیمشک و مجموعه ادارات و ارگان‌های شهرستان، این رویداد ارزشمند در روزهای پیش‌رو در مجموعه تالارهای نمایشی خورشید اندیمشک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجراهای نمایشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه و اختتامیه این جشنواره تئاتری جوان محور در روز شنبه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در تالار خورشید اندیمشک برگزار خواهد شد.

یاقوت‌پور در پایان ضمن تشکر از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که بیست و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با تشکیل کارگروه اجرایی و همراهی مدیران ارشد استان و شهرستان در ایام گرامیداشت حماسه آفرینی‌های مردم شریف اندیمشک در چهار آذر همچون همیشه باشکوه برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.