رئیس پلیس راه استان مرکزی از وقوع ۳۰ درصد حوادث رانندگی استان مرکزی در محور‌های روستایی خبرداد.

وقوع ۳۰ درصد حوادث رانندگی استان مرکزی در محور‌های روستاییبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به اینکه ۷۳ درصد محور‌های استان مرکزی راه‌های روستایی هستند گفت: امسال ۳۰ درصد حوادث در این محور‌ها اتفاق افتاده است.

سرهنگ کهریزی با اشاره به ۴ هزار و ۲۷۸ کیلومتر جاده در استان مرکزی وجود دارد، افزود: ۵۹۶ کیلومتر از این مسیر‌ها به صورت یک طرفه و مابقی به صورت دوطرفه هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر راه‌های استان مرکزی به صورت دوطرفه هستند کماکان احتمال بروز حوادث جاده‌ای افزایش یافته که این امر نیازمند اصلاح زیر ساخت‌ها در این محور‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مربوط هست.

ثبت حدود ۲۲ میلیون تردد در محور‌های استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در ۸ ماهه اول امسال در محور‌های استان مرکزی انجام شده است، ادامه داد: با توجه به رشد تردد مسافران در محور‌های استان بایداقدامات زیرساختی گسترش یافته و بسیاری از نواقص رفع شود.

وی با اشاره به نقش ۱۶ سازمان و دستگاه دولتی در کمیسیون ایمنی و حوادث رانندگی بیان کرد: مسئول سازی و همراه سازی، دو مقوله مهم در ارائه خدمات ایمنی و کاهش سوانح رانندگی است.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، حودث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.