نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران دیشب در سفر خود به کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراکز تحقیقاتی خوبی دارد و این مراکز عملکرد خوبی برای سازمان جهانی بهداشت داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان. دکترکریستف هملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران به منظور آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های تحقیقاتی، آموزشی و بهداشتی این دانشگاه دیشب به کرمان سفر کرده است.

وی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و برخی از مسئولان این دانشگاه که در هتل پارس کرمان برگزار شد، از فعالیت‌های انجام شده این مراکز تحقیقاتی ابراز خوشحالی کرد و گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراکز تحقیقاتی خوبی دارد و این مراکز عملکرد خوبی برای سازمان جهانی بهداشت داشتند.

دکتر کریستف هملمن افزود: سازمان جهانی بهداشت علاقه‌مند به برقراری شبکه‌های همکاری به منظور افزایش ارتباطات است.

 حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست با معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های استان کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد که از میان ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور، جزو ۱۰ دانشگاه اول کشور است و در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان داشت: همه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بخش سلامت خلاصه می‌شود و همکاران در مجموعه معاونت‌های دانشگاه و دانشکده‌های مختلف، مشغول فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بخش سلامت هستند.

 رشیدی نژاد با بیان اینکه این دانشگاه تا کنون همکاری خوبی با سازمان جهانی بهداشت داشته و همه هدف نیز این است که بتواند در راستای برنامه‌های سلامت این سازمان گام بردارد، اظهار امیدواری کرد که این بازدید‌ها و دیدارها، شروع خوبی برای ادامه این فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی باشد.

دیدار و آشنایی با فعالیت‌های بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و آشنایی با فعالیت‌های مراکز تحقیقاتی لیشمانیوز، بیماری هیداتید، بیماری‌های دهان و دندان، بهداشت محیط و مرکز منطقه‌ای آموزش نظام مراقبت اچ آی وی از برنامه‌های دیشب وی بود.
انتهای پیام/ی

دانشگاه علوم پزشکی کرمان تا کنون همکاری خوبی با سازمان جهانی بهداشت داشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار