معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران در فهم درست دین، توکل به خدا و تکیه به توان داخلی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مسجد امام رضا (ع) بجنورد با بیان اینکه نه به آمریکا و اراده و ایمان ملت ، رمز توفیقات نظام است، گفت: در زمان رژیم طاغوت شاهنشاهی ، ۱۷۸ دولت، صد در صد طرفدار شاه بودند و با مردم ایران نبودند ، ولی مردم ایران با دستان خالی پیروز شدند ، در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ شیمیایی شهر‌ها و نبرد با تروریست‌ها نیز با دست خالی پیروز شدیم.

سردار نقدی افزود: چهل سال است ایران را تحریم می‌کنند، اما با حمایت از ولی فقیه و داشتن روحیه انقلابی ما همچنان برقراریم و با تکیه بر خود، پیروز میدانیم.

وی با بیان اینکه امروز هم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی که بسی آسانتر از مشکلات گذشته است ، باید مسیر عبودیت را برویم، گفت: اکنون در اقتصاد ، دست ایران پر است ، انرژی و سوخت داریم ، نیروی انسانی و علم و فناوری داریم و ظرفیت‌های داخلی و مواد معدنی فراوان داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حوزه سلامت ۷۹ کشور راپشت سر گذاشته ایم و از نظر پیشرفت سلامت رتبه هفتم جهان هستیم و از نظر سرعت پیشرفت تحصیلی، رتبه پنجم جهان را داریم.

وی با بیان این که در حوزه علم رتبه ۱۵ جهان هستیم ، گفت: بعد از چهل سال تحریم و با وجود هشت سال و شش ماه تحریم فلج کننده  رتبه ۱۸ اقتصاد جهان را داریم.

انتهای پیام / ب

سخنرانی سردار نقدی در مسجد امام رضا (ع) بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.