معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خلاص شدن از دست شرق و غرب، دستاورد مهم چهل‌سالگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی امروز در اجتماع دانشجویان بسیجی خراسان با اشاره به اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب جز خدا تکیه‌گاهی نداشته است.

وی همچنین با اشاره به سایر انقلاب‌ها در کشور‌های همچون مصر و تونس گفت: این انقلاب‌ها منحل شده و یا به حاشیه کشیده شده‌اند و در تاریخ همانند انقلاب ایران وجود ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه چهل سال است که انقلاب ما توسط دشمنان تحت‌فشار و جنگ قرارگرفته است افزود: در طول این سال‌ها بدون عقب‌نشینی و حرکت در حال پیشرفت و روبه‌جلو اکنون باید این اتفاق مهم را جشن گرفت.

وی افزود: در انقلاب کسی شعار ارزانی و گرانی نداده بلکه شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی داده است.

سردار نقدی در ادامه با بیان بخشی از خاطرات منتشرشده از درباریان و وزیران شاه گفت: وجود ۴ هزار مستشار آمریکایی در کشور، واریز ۹۰ درصد پول نفت در حساب کشور آمریکا ازجمله غارت‌ها و حقارت‌ها علیه ملت ایران در آن زمان بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران در زمان شاه را گاو شیرده برای امریکا توصیف کرد و افزود: صادر کردن ۶ میلیون بشکه نفت و وابستگی کشور به خارج و همچنین مصرف‌کنندگی کامل ایران از خارج ازجمله خیانت‌های زمان شاه علیه ملت ایران بود.

وی گفت: پس از انقلاب آزادی بیان در کشور وجود دارد و مردم دارای حق رأی هستند درحالی‌که در پیش از انقلاب حق رأی برای مردم وجود نداشت و شاه سایه خدا بر کشور تلقی می‌شد.

معاون فرهنگی سپاه همچنین پیشرفت‌های پس از انقلاب در کشور را بسیار گسترده و غیرقابل مقایسه با گذشته توصیف کرد و افزود: رتبه مناسب در کشاورزی، صادرات مواد غذایی، ارتقا چاپ کتاب، پیشرفت در رده‌بندی سلامت مردم ازجمله پیشرفت‌های پس از انقلاب است.

وی در ادامه از ارتقا وضعیت اقتصادی باوجود تحریم‌های فلج‌کننده علیه ملت ایران خبر داد و تصریح کرد: از رتبه ۲۶ دنیا اکنون به رده هجدهم اقتصاد در جهان رسیده‌ایم.

وی در انتها توجه به بیانات و راهبرد‌های رهبری را مسیری برای حل مشکلات کشور دانست و افزود: خلاص شدن از دست شرق و غرب دستاورد مهم چهل سالکی انقلاب است.

 

انتهای پیام/ی

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.