Prius 2019 دارای سیستم انتقال نیروی AWD است که در جاده‌های برفی به کمک شما می‌آید.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خودرویی احتیاج دارید که بتواند در جاده‌های برفی حرکت کند Prius احتمالا اولین انتخاب شما نخواهد بود.البته بهتر از درباره انتخاب خودروی دیگری به غیر از prius تجدید نظر کنید. تویوتا، پریوس 2019 را با گزینه‌ای جدید معرفی می‌کند. این قابلیت یک سیستم درایو الکتریکی کامل است. یعنی این خودرو دارای سیستم انتقال نیروی AWD است.

اگر این خودرو را انتخاب کنید شما دارای یک سدان می‌شوید که می‌تواند ترکیبی از 50MPG را جمع آوری کند بدون اینکه سرعت پایه خود را کاملا از دست بدهد و با همان قدرت چرخ جلویی حرکت کند. این سیستم توسط یک موتور الکترونیکی مستقل هدایت می‌شود که همیشه قدرت چرخ‌های عقب را تا 6 مایل بر ساعت افزایش می‌دهد و در صورت لزوم می‌تواند تا 43 مایل بر ساعت نیز افزایش دهد. این سیستم به یک دیفرانسیل مرکزی یا درایو شفت جلو-عقب نیازی ندارد و همچنین صندوق عقب را اشغال نمی‌کند.

با خودروی جدید تویوتا نگران رانندگی در جاده‌های برفی نباشید +تصاویر

نسخه AWD-e به اندازه مدل معمولی این خودرو کارآمد نخواهد بود و این خودرو به جای بسته لیتیوم یون از مدل‌های FWD، از تکنولوژی باتری فلز نیکل هیدرید که قدیمی‌تر اما مقاوم‌تر است استفاده می‌کند. شما حداقل دیگر نیازی به پرداخت حق بیمه ندارید. در حالی که تویوتا اطلاعات قیمت و یا در دسترس بودن این خودرو را اعلام نکرده است، AWD در پیکربندی LE و XLE در خودروهای متوسط قرار خواهد گرفت. به مدل XLE یک سیستم کلید هوشمند پیشرفته، هیتر صندلی‌های جلو و سیستمی برای نور تطبیقی اضافه شده است.

با خودروی جدید تویوتا نگران رانندگی در جاده‌های برفی نباشید +تصاویر

اگر شما نمی‌توانید هزینه این خودرو را پرداخت کنید، مجبور نیستید Prius را انتخاب کنید. تویوتا به طور همزمان اولین کرولا هیبریدی خود را در ایالات متحده به عنوان مدل 2020 معرفی می‌کند. کرولا هیبریدی دارای موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر با یک باتری هیدرید نیکل فلزی است که 121 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

 


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

محصول جدید تویوتا  و سیستم انتقال قدرت AWD

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
پراید خودمون که این آپشنو خیلی وقته که داره........
آخرین اخبار