مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی از طریق برنامه ماه عسل بیش از ۶۰ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد اردبیل آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی میزان کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل اظهار داشت: بیش از 60 تن از زندانیان زندان‌های اردبیل که به خاطر عجز از پرداخت دیون غیرعمد مدت‌ها بود در زندان به سر می‌بردند با کمک‌های مردمی از طریق برنامه ماه عسل از زندان آزاد شدند.

وی افزود: طرح خداپسندانه برنامه ماه عسل که از ماه مبارک رمضان و با همکاری سازمان زندان‌ها و در راس آن  ریاست سازمان آغاز شده بود با استقبال مردم خیر و خداجوی ایران اسلامی به ثمر نشست و در مرحله نخست که مبلغ قابل توجهی از سوی سازمان زندان‌ها از منبع کمک‌های مردمی برنامه ماه عسل به استان اردبیل اختصاص یافته بود تعداد 30 نفر از زندانیان از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل تصریح کرد: در مرحله دوم نیز با تلاش و کوشش انجام شده با اختصاص مبلغ  مورد نیاز تعداد 31 نفر دیگر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد شدند و این امر زمینه‌ساز کاهش جمعیت زندان‌های استان نیز شده است.

فتحی  در ادامه با اشاره به مبلغ بدهی زندانیان آزادشده بیان کرد: باید از شکات که خود نیز با نیت خیرخواهانه از بخشی از دیون این تعداد زندانی گذشت کردند قدردانی کنیم که در کنار این امر و آورده خود زندانیان و خانواده‌های آنها و کمک از طریق منابع استانی و از محل کمک‌های مردمی شاهد آزادی این تعداد از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی شدیم.

انتهای پیام/ع

آزادی زندانیان غیرعمد در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.