مطالعات جامع سرمایه گذاری گردشگری در سد گیلارلو گرمی با حضور فرماندار گرمی و اعضای کارگروه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظهر امروز در جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری «گیلارلو» گرمی تصریح کرد: این مطالعات با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری توسط مشاور طرح انجام شده است.

وی با اذعان به اینکه تاکنون سرمایه گذاری در این منطقه با نقشه راه و مطالعات جامع همراه نبوده است افزود: در جلسه نخست مطالعات جامع مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه جلسه کارشناسی بعدی در شهرستان گرمی تشکیل می شود، ادامه داد: بعد از جلسات کارشناسی مطالعات جامع در کارگروه تخصصی استان به تصویب خواهد رسید.

محمودی متذکر شد: در این مطالعات انواع تاسیسات گردشگری منطق با توپوگرافی و  قابلیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی منطقه گنجانده شده و می تواند در قالب چند بسته سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

سد گیلارلو گرمی

 

برچسب ها: گردشگری ، سدگیلارلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.