طرح اشتغال حمایتی با هدف انتقال مهارت‌های لازم به افراد جویای کار درفضای واقعی کسب وکار با پیگیری شیلات بوشهر اجرا می‌شود.

طرح اشتغال حمایتی درشیلات بوشهراجرا می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اداره شیلات استان بوشهر درپایان نشست شورای معاونین که به بررسی چگونگی اجرای طرح اشتغال حمایتی در حوزه شیلات اختصاص داشت گفت: ۳۶۰ نفر در پنج رشته شغلی دریک دوره کارورزی سه تا شش ماه درفعالیت‌های تولید آبزیان از جمله نظارت، کارشناسی وآمارگیری تولید آبزیان پرورشی ودریایی فعالیت خواهند کرد.

عباسعلی زنده بودی ادامه داد: همچنین تعدادی نیز با استقرار در شناور‌های صیادی و مراکز فرآوری آبزیان با فنون و روش‌های صید، عمل آوری و بسته بندی ماهی ومیگو آشنا خواهند شد.

وی افزایش مهارت و اشتغال پذیری جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی وتسهیل در جذب و به کارگیری آنان در بنگاه‌های اقتصادی را از اهداف این طرح عنوان کرد وافزود: وزارت کار به مشمولان این طرح هرماه مبلغ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در قالب کارانه پرداخت خواهد کرد.

طرح اشتغال حمایتی ازطرح‌های سه گانه‌ای است که دولت درقالب طرح اشتغال فراگیر به منظورساماندهی جوانان جویای کار تدارک دیده است.

انتهای پیام/م

۳۶۰ نفر در پنج رشته شغلی مربوط به تولید آبزیان پرورشی ودریایی مشغول به کار خواهند شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمجتبی
۱۵:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ماشالله هرکدوم از مدیران با عکسی که میگیرند نشان میدهند همیشه پشت میز کار میکنند یا طرح افتتلح میکنند یا بودجه های تخصیص داده شده را مورد بازرسی قرار میدهند و همیشه مصداق ۸ ساعت تا ۱۴ ساعت کاری خودشون رو در جلسات مهم و حیاتی میگذرانند . واقعا تمام این مدیرها و مسئولین از بس کار میکنند احساسات پابرهنه ها و کف ملت را بر می انگیزند .
خداوند صبر ایوب و عدالت علژ وار به این مردم عنایت کند