مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید بیش از ۳ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته بسیج در این مرکز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سیمای مرکز قزوین در مجموع با ۲ هزار و ۲۸۰ دقیقه برنامه تولیدی و تامینی به استقبال هفته بسیج رفت.

انبارلویی افزود: سیمای مرکز قزوین در ویژه برنامه «سّرِ سربُلند»، برنامه‌های «ستاره ها، تیک تاک، باغچه آفتابگردون، سرای معرفت، صبح بخیر قزوین، خانه ما» و در بخش برنامه‌های تامینی با پخش فیلم‌های سینمایی، موسیقی تصویری، میان برنامه و زیرنویس به هفته بسیج پرداخت.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی خدمات و فعالیت‌های بسیج است گفت: صدای مرکز قزوین هم با تولید و پخش ۵۴۰ دقیقه برنامه رادیویی به این مناسبت پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در حوزه تولید برنامه‌های «پاتوق، دیماج، زندگی سلام، لحظه‌های آسمانی، روشنا، نواهنگ» و در حوزه تامین نیز برنامه‌های «نشان راه، جرعه‌ای از دریا، گنجینه کتاب، مدرسه عشق، نمایش و سرود‌ها و موسیقی» با این عنوان روی آنتن رادیو قزوین رفت.

انبارلویی در ادامه به برنامه‌های معاونت خبر به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: ۱۳۹ عنوان خبر مکتوب، گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی و گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان سپاه و بسیج استان، برنامه‌هایی است که خبر مرکز قزوین در ۲۲۲ دقیقه به آن پرداخته است.

انتهای پیام/

پخش بیش از ۳ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای قزوین

برچسب ها: تولید فیلم ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار